А. Орлов (Орлуша) «Про мороз»


Чуєш, — може страну помінять?
Тю! Та Ющенко тут ніпричом,
І сусіда — їбло кирпичом...
Нє, мені просто холодно, блять!

І живуть же татари в Криму!
Бляді ходять по ніццах гулять...
Заїбав той мороз! Не пойму:
Ну за шо ж це так холодно, блять?!

На віконці малює мороз,
Мінус дваццять, кажися, оп’ять...
Яйця й носа, бля, не поморозь...
І чого ж це так холодно, блять!

Змерз як цуцик, зубами — клац-клац!
Скоро зуби прийдецця вставлять,
Я їбуся уже через раз,
Бо мені сильно холодно, блять!

Чуєш? кажуть: вдягааайся тепліш,
Треба раааами на зиму мінять,
Мекни чааарочку — вже й веселіш!
Та хібааа вже так холодно, блять?

Я в кальсонах уже — нє вапрос,
Паралону кіло на вікні,
Бородою на морді зарос,
Бо, блять, холодно сильно мені!

Я ж кажу: нада грошей занять,
Я квитка на екватор куплю!
Нє, я родіну дуже люблю,
Та мені сильно холодно, блять!


                                   05.09.2009

Оригінал

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Промінь шукає броду, степом луна тече

У лісі, на базарі, в передмісті

Безмісяччя