Не в злагоді, не в супокої

Не в злагоді, не в супокої, не в злагоді, не в супокої.
Якби ж мені переболіло... Але у помислах моїх
Переплелися у двобої, переплелися у двобої
Затяті мрії — чорна й біла, не догукаєшся до них.

Гіркий бальзам, солодкі жорна, гіркий бальзам, солодкі жорна.
Пречистій я не догодила, тепер караюся за гріх.
Жорстокі мрії — біла й чорна, жорстокі мрії — біла й чорна,
Обидві я і породила, і годі вибирати з них.

Клубок зміїний шерехатий, клубок зміїний шерехатий,
Циганський вузол накрутило з отих диявольських вериг.
Запізно їх переламати, запізно їх переламати:
Те, що гарячим прикіпило, позапікалося на них.

А вулицею ходять люди, а вулицею ходять люди.
Оборонятися несила від людських поглядів німих.
Які ж вони бридкі та люті, які ж вони бридкі та люті,
Бо я для них не полюбила, перелюбила я для них.

Заказано мені прощати, заказано мені прощати.
Якби вікно заколотила, щоб і не бачити отих
Грудей холодних і хрещатих, грудей холодних і хрещатих.
Але ж, несуджений-немилий, ти сам блукаєш серед них.

Ікони уночі шепочуть, ікони уночі шепочуть,
Мені гарячку намолили, не дослухаюся отих
Страшних обіцянок пророчих, страшних обіцянок пророчих...
Якби нарешті притомились, то запиталася б у них:
Де віднайти якогось зілля — нове спізнати божевілля?


08.12.2012

Музика: Alma Chillout - Cachivache

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Промінь шукає броду, степом луна тече

У лісі, на базарі, в передмісті

Безмісяччя