Непогода вирувала зранку

Непогода вирувала зранку,
Нудився під зливою Дніпро.
Ти перечепилася об ямку
На пероні сірого метро.

Я тебе притримав попідруки    
І повів крізь гомінку юрму.
Ти м’яким відсторонилась рухом,   
Помахала весело йому.

Він уже попереду маячив,
Замалим не біг крізь турнікет.
Я його обличчя не побачив,
А лише трояндовий букет.

Я ішов і тихо посміхався.
Вийшли ви удвох, і аж тоді
Налякався, чи не поламався
Мій букет, що ніс я не тобі.

А вагони двиготять поволі,
Клубочиться за Дніпром гроза.
Ранком я везу дітей до школи,
А з роботи чимчикую сам.

Сморідним тунелем свище протяг
І вагони напхані битком.
Я чекаю на останній потяг,
Притискаю ямку каблуком.

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Промінь шукає броду, степом луна тече

У лісі, на базарі, в передмісті

Безмісяччя